Wolne media (Maciej Kajetan Sołdan)
towar niedostępny
Opis
Końcówka nakładu w promocyjnej cenie! W czasach gdy media stanowią łakomy kąsek dla władzy autor udowadnia, że tylko komercjalizacja telewizji i gazet jest w stanie regulować rynek i – przede wszystkim – ograniczyć wpływy polityczne. Lektura obowiązkowa na święta.
Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać – mawia najpotężniejszy człowiek mediów przełomu wieków, właściciel docierającego do 70% ludności świata News Copr., Rupert Murdoch. Czy oznacza to schyłek państwa narodowego, bowiem idea jego istnienia nie jest w stanie oprzeć się ekonomii? Nie. Oznacza jedynie otwarcie różnorodnych konkurujących ze sobą kanałów przenoszenia informacji na rynek. Liberalna wizja mass mediów daje jednostce możliwość doboru dowolnego filtra w ich wyborze – twierdzi autor prezentowanej książki.
- (e-book) Zmiany klimatu. Polityka, ideologia, nauka, fakty (prof. Piotr Kowalczak)
- (E-WYDANIE) NCZAS numer podwójny 15-16 z 2024 r.
- Variété cierpienia (dr Marta Cywińska)
- (E-WYDANIE) NCZAS numer podwójny 13-14 z 2024 r.
- Zmiany klimatu. Polityka, ideologia, nauka, fakty (prof. Piotr Kowalczak)
- Dwadzieścia lat w Unii. Bilans członkostwa (Tomasz Cukiernik)
- Nowa Generalna Gubernia (Stanisław Michalkiewicz)
- Ekspercki pakiet o klimacie. Zadrożniak i Kowalczak
- Wielka konfiskata (David Rogers Webb)
- PRENUMERATA NCZ! POLSKA - LIST ZWYKŁY (12 MSC. POCZTĄ)
- Encyklopedia Antykultury (III wydanie w twardej oprawie)
- Trylogia Razprozaka (Cywilizacja życia + Manifest... + Tresura...)
TELEFON: 731 555 039
MAIL: redakcja@nczas.com.pl
DANE DO PRZELEWU: 3S Media Sp. z.o.o., ul. Edwarda Jelinka 31, 01-646 Warszawa
NUMER KONTA: 36 1910 1048 2256 0156 5988 0004