Wolne media (Maciej Kajetan Sołdan)
towar niedostępny
Opis
Końcówka nakładu w promocyjnej cenie! W czasach gdy media stanowią łakomy kąsek dla władzy autor udowadnia, że tylko komercjalizacja telewizji i gazet jest w stanie regulować rynek i – przede wszystkim – ograniczyć wpływy polityczne. Lektura obowiązkowa na święta.
Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać – mawia najpotężniejszy człowiek mediów przełomu wieków, właściciel docierającego do 70% ludności świata News Copr., Rupert Murdoch. Czy oznacza to schyłek państwa narodowego, bowiem idea jego istnienia nie jest w stanie oprzeć się ekonomii? Nie. Oznacza jedynie otwarcie różnorodnych konkurujących ze sobą kanałów przenoszenia informacji na rynek. Liberalna wizja mass mediów daje jednostce możliwość doboru dowolnego filtra w ich wyborze – twierdzi autor prezentowanej książki.
- Zmiany klimatu. Polityka, ideologia, nauka, fakty (prof. Piotr Kowalczak)
- Nowa Generalna Gubernia (Stanisław Michalkiewicz)
- (E-WYDANIE) NCZAS numer podwójny 09-10 z 2024 r.
- Ekspercki pakiet o klimacie. Zadrożniak i Kowalczak
- (E-WYDANIE) NCZAS numer podwójny 11-12 z 2024 r.
- (E-WYDANIE) NCZAS numer podwójny 13-14 z 2024 r.
- Jak powstaje bogactwo, i kiedy nie powstaje
- Kampania Konfederacji 23. Brudna prawda (Radosław Piwowarczyk)
- PRENUMERATA NCZ! POLSKA - LIST ZWYKŁY (12 MSC. POCZTĄ)
- Światy Islamu (prof. Marek Jan Chodakiewicz) JUŻ JEST!
- Encyklopedia Antykultury (III wydanie w twardej oprawie)
- Gilotyna i krzyż (Warren H. Carroll)
TELEFON: 731 555 039
MAIL: redakcja@nczas.com.pl
DANE DO PRZELEWU: 3S Media Sp. z.o.o., ul. Edwarda Jelinka 31, 01-646 Warszawa
NUMER KONTA: 36 1910 1048 2256 0156 5988 0004